Poskytujeme pozáručný servis mobilných zariadení renomovaných značiek. V prípade dostupnosti dielu sa snažíme o expresnú opravu -  priemerne 1 hodina.

Radi Vám pomôžeme s Vaším problémom :

  • rozbitý, prasknutý displej, rám, zadný kryt
  • displej nereagujúci na dotyk
  • krátka výdrž batérie
  • problém s nabíjaním
  • mrznúci telefón
  • odblokovanie užívateľského kódu
  • záloha dát
  • aktualizácia softwéru
  • problém so zvukom
  • problém s kamerou, fotoaparátom
  • poškodenie zariadenia tekutinou
  • nefunkčné tlačidlá
  • a iné závady
 
Sme tu pre Vás každý pracovný deň od 9:00 – 17:00. V prípade akýchkoľvek otázok nás kontaktujte na zákazníckej linke 0905 275 275
 


Náš personál

Zručnosti a vedomosti servisného personálu zohrávajú dôležitú rolu vo výkonnosti a v prvom rade spokojnosti konečného zákazníka. Naši profesionálne vyškolení zamestnanci garantujú, že každému zákazníkovi sa vždy dostane expertnej pomoci, kedykoľvek ju potrebujú.

 

POZÁRUČNÝ SERVIS MOBILNÝCH TELEFÓNOV A TABLETOV

POZÁRUČNÝ SERVIS MOBILNÝCH ZARIADENÍ SAMSUNG:

- prijatie MT / tabletu / GEAR / na diagnostiku, po nej súhlas/nesúhlas s opravou

  • Diagnostika
  • Výmena náhradných dielov
  • Nainštalovanie nového SW
  • Odblokovanie užívateľského kódu
  • Spoplatnená záloha dát


POZÁRUČNÝ SERVIS MOBILNÝCH ZARIADENÍ Apple iPhone:

- prijatie zariadenia na diagnostiku, po nej súhlas/nesúhlas s opravou

  • Diagnostika
  • Výmena náhradných dielov
  • Nainštalovanie nového SW
  • Odblokovanie užívateľského kódu
  • Spoplatnená záloha dát


POZÁRUČNÝ SERVIS MOBILNÝCH ZARIADENÍ INÝCH ZNAČIEK:

/ Lenovo, SONY, HTC, LG, Nokia, Prestigio, Huawei, Asus, Motorola a iné /
- prijatie MT / tabletu na diagnostiku, po nej súhlas/nesúhlas s opravou

  • Diagnostika
  • Výmena náhradných dielov
  • Nainštalovanie nového SW
  • Odblokovanie užívateľského kódu
  • Spoplatnená záloha dát


Odhadovaná suma za opravu Vám bude oznámená po diagnostike zariadenia.


Zariadenia prijaté na servis sú zdiagnostikované a posúdené na samotnú opravu. Pri pozáručnej oprave je zákazník vždy vopred informovaný o rozsahu poškodenia a finálnej sume za servis. Pri pozáručnom servise zákazník vopred uhradí diagnostický poplatok, ktorý mu je v prípade súhlasu s opravou odrátaný z finálnej sumy opravy. Koncový zákazník má k dispozícií odborne vyškolený personál s dlhoročnými skúsenosťami, ktorý je pripravený k operatívnemu riešeniu akýchkoľvek problémov a závad.